Sposobów na utrzymanie klientów przy sobie jest dużo. Wcale nie jest dla współczesnej firmy najistotniejsze utrzymanie konsumenta – coraz to większy napór kładzie się na jego pozyskanie. W gigantycznych korporacjach notowanych na giełdzie każda jedna sztuka jest jednak istotna, właśnie dlatego wprowadza się w nich oddzielne działy – utrzymania kontrahenta oraz pozyskania konsumenta – wspomogą w tym gadżety reklamowe. Ten pierwszy uruchamia się dopiero na czytelny sygnał, że klienci odchodzą od świadczonych przez markę usług i artykułów. Z kolei dział pozyskania klienta musi przede wszystkim statystyki rynku oraz własnego przedsiębiorstwa pogodzić ze znajomością wszelkich technik marketingowych – nawet proponując piłki plażowe. To reklama najprzyzwoiciej funkcjonuje na niezdecydowanych. A szczególnie przydatne w kreowaniu przekazu reklamowego wydają się promocje. Samo przedstawienie własnej propozycji w ogólnokrajowych środkach masowego przekazu nie wystarczy. Ważne jest, żeby reklama relacjonowała o jakieś promocji, bonusie rodzaju torby termiczne, szczególnej gratyfikacji dla tych, którzy jak najszybciej zgłoszą się do korporacji i podpiszą umowę. To właśnie nadzwyczajne okazje najbardziej przekonują ludzi.

Pozostałe artykuły:

Categories: Biznes

Comments are closed.

Najciekawsze wpisy:

Warszawski catering

Posted on wrz - 21 - 2016

Komentowanie nie jest możliwe